POBIERZ FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY PRODUKTU
Nasza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi być także w oryginalnym opakowaniu. Jeśli towar nosi ślady użytkowania, jest naruszony, jest wyczuwalny zapach (także perfum) lub nosi inne ślady (plamy), nie zostanie przyjęty jako zwrot.
Niektóre rodzaje towarów są wyłączone z możliwości zwrotu. Produkty z chipem są programowane pod konkretne zamówienie i nie podlegają zwrotowi (lecz podlegają wymianie na inny produkt lub rozmiar). Nie przyjmujemy także produktów intymnych.
Do finalizacji zwrotu potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Zwroty
Gdy otrzymamy zwrócony przedmiot i dokonamy jego kontroli, wyślemy e-mail z informacją o jego odebraniu. Poinformujemy także o zaakceptowaniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, proces zwrotu pieniędzy zostanie zainicjowany, a środki zostaną automatycznie przelane na Twoją kartę kredytową lub wskazane konto bankowe w określonym czasie.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą wystawiającą Twoją kartę kredytową. Może upłynąć pewien czas, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Kolejnym krokiem jest kontakt z bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu mija pewien czas.
Jeśli podjąłeś wszystkie te kroki i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@elitekey.pl.
Towary w promocji
Zwrotowi podlegają tylko produkty w regularnej cenie. Produkty przecenione nie mogą być zwracane.
Wymiana
Wymieniamy tylko produkty wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić produkt na taki sam, wyślij do nas e-mail na adres kontakt@elitekey.pl i odesłać przedmiot na adres: EliteKey, ul. Porannej bryzy 1, 05-510 Jastrzębie, tel. 508076808, e-mail: kontakt@elitekey.pl. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu/wymiany.
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent podczas zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu wyślemy Ci certyfikat podarunkowy.
Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent podczas zakupu lub osoba obdarowująca zamówiła go dla siebie, aby podarować Ci go później, wyślemy zwrot pieniędzy osobie, która Cię obdarowała, a ona dowie się o Twoim zwrocie.
Wysyłka zwrotów
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: EliteKey, ul. Porannej bryzy 1, 05-510 Jastrzębie, tel. 508076808, e-mail: kontakt@elitekey.pl.
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu/wymiany.
Pokrywasz koszty wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki nie są refundowane. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie od niego odjęty.
Czas dostarczenia wymienionego produktu może różnić się w zależności od miejsca zamieszkania.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, warto rozważyć korzystanie z usługi przesyłki z możliwością śledzenia lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@elitekey.pl w sprawie pytań związanych ze zwrotami i reklamacjami.